Merhaba, 7+1 günlük hamileyim. Birkaç gün önce ilk muayenemi oldum ve doktorum bu hapı kullanmamı istedi. Bu hapı kullananlar hangi nedenden kullandıklarını yazabilirler mi acaba ??? Benim ilk hamileliğimde iki defa tansiyon yüksekliği yaşamıştım bundan dolayı verdiğini söyledi doktorum ama ilişkisini çözemedim.