yoncadn Merhaba, Benim kan grubum A rh -, eşiminse A rh + doktor kan uyuşmazlığı olduğunu söyledi yaşayan var mıdır tam olarak ne demek, kötü bir şey midir tedirgin olduk
ilkbahar yoncadn bizde de var kan uyuşmazlığı bi ay önce falan kanamam olmuştu o zaman yaptırdı doktor kan uyuşmazlığı iğnesini 😶 normalde daha ilerki haftalarda yapılcaktı
Eliiffisikk yoncadn Bizim de kan uyuşmazlığı var esimle hatta benimle senin eşinle de eşimin kan grupları bile aynı 😂 Benim ufak bi kanamam oldu 13 haftalık hamileyken sonra ilac kullandım çok şükür şimdilik bi sıkıntı yok 🙂
Nergiiscelik Bizimde var canım 28haftada yapılıyormuş normalde aşısı ama şuan doğumdan sonra kan grubuna bakılıyor bebeğin pozitifse 72 saat içinde aşısını yapıyorlarmış şuan yaptırmana gerek yok dedi bana doktorum
yoncadn İçim rahatladı çok teşekkür ederim bir sıkıntı olmaz değil mi ilk bebeğimiz ikimizde tecrübesiziz. Doktorlar açıklıyor ama hızlıca geçiyorlar normalde özele gidiyorum devlete de gittim sanki 5 çocuk yapmışım gibi konuşuyorlar herşeyi araştırmak zorunda kalıyoruz bizde doğru yanlış bilemiyoruz tabii
ilkbahar yoncadn inşallah bişey olmaz 🙂hem genelde ilk çocukta değilde iğne yapılmazsa ikinci çocukta daha çok sorun olabilme ihtimali var diye biliyorum 🙂
fadimeozbas @yoncadn Normalde 28. Haftada yapılıyor fakat kanama lekelenme olduysa daha önceki haftalarda yapılıyor, 3 ayda bir kez yapılması taraftarı olan doktorlarda var bi kere yeterli oluyor diyeblerde var
yoncadn Çok şükür kanamam falan olmadı çok korkarım olursa da çok pimpirikliyiz ailecek 😅 destekleriniz için çok teşekkür ederim
Gizem3410 yoncadn bizim de kan uyuşmazlığımız var 29.haftalığım bu zamana kadar hiç kanamam olmadi çok şükür doktorum başta bilgilendirmişti önce test yapıcaz negatif cıkar ise iğne olacaksın demişti 24.haftamdan itibaren 3 kere kan uyusmazlığıı testi yaptırdım garanti olmasi için en son 27 nin sonunda yaptırdım tekrar negatif çıkınca 28.haftamın ilk gunu iğne vuruldum hepsi bu kadar :)
Yarenmina Bizde de eşimle vardı şuan 28 haftalık hamileyim ve kan uyuşmazlığı iğnesi yaptırdık önce kan uyuşmazlığı testi yapılıyor doktorunuz daha sağlıklı bilgi verecektir ardından da kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor korkacak bisey yok ikinci çocuk için bi nevi zemin hazırlıyor bu iğne 🙏