Eceselek Arkadaşlar ikili tarama testi yaptırdım ultrasyon ve kan sonucum çıktı fakat doktorum testin grafik sonucu gerekli dedi . Hastaneyi arıyorum ulaşamıyorum kimseye, bu grafik sonucuna nasıll ulaşabilirim? Bilgisi olan var mı?