Kapalikutu aslında gayet memnunduk kendisinden , anlaşmalı olduğu yani doğumlarını yaptığı hastaneler ise yaşam hastanesi ve dünya hastanesi . Biz Ercan hocayı çok sevdik ama hastaneden dolayı değiştirdim . Dünya hastanesi ile ilgili çok olumsuz şeyler duydum orada doğum olsun istemiyorum . Yaşam Hastanesi ise bana hijyenik gelmedi için biz de mecburen doktor değiştirdik ama hala kararsızım tekrar ercan hocaya mı geçsem diye . Şuan hastaneleri araştırıyorum , ona göre karar vereceğim . Siz neden doktor değiştirmek istiyorsunuz ?