Merveyunus31 merhaba besinlerin içindeki bir maddenin rahim kasılmasına etkisi olduğu için ufacık bir şeyden bu yaygın inanışlar çıkıyor. Maydanoz, adaçayı vs için de geçerli aynı şeyler. Bu besinlerin bebeğe zararlı olabilmesi, rahim kasılmasına ya da düşüğe sebebiyet vermesi için tek seferde varil dolusu yenmesi falan gerekiyor. Banu Çiftçi diye ünlü bir kadın doğum doktoru var, konuyla ilgili instagram hesabında açıklama yapmıştı, onu takip edebilirsiniz, çok iç rahatlatıcı. Bu arada ben de hamileliğimin başlarında çok canım çektiği için her gün bir koca nar yiyordum, 35.haftadayım bir zararını görmedim. Nar yersen, nara dokunursan çocuğunda leke olur meselesine hiç değinmiyorum zaten, o tamamen uydurma yani🤷♀️