Kızlar merhaba 3 ay önce hidrofacial cilt bakımına başlamıştım 6 seans ayda bir kere gidiyordum. Bu ay gebe olduğumu öğrendim güzellik merkezini aradım gebelikte bir sıkıntı olmadığını söylediler senedim olduğu için de iptal edemiyorum. 3 seansım kaldı. Gebelikte bir sıkıntı olur mu bilginiz var mı?