Kbra16 Yldrlasel ben de şimdi çıktım doktordan 😊😊 sat a göre 5+5 im. Ama yumurtlamam geç olduğu için 4+3 müş. Ve keseyi gördük yolk sac da oluşmaya başlamış. Hemde karından gördük çok şükür 🤲🏻
GulcanYvz Merv3665 canım benim 6+5 gittiğimde karından baktı duyulmadı birde alttan bakalım dedi duyuldu ve 6+3 çıktı gayet iyi dedi daha da gitmedim şuan 7+6 olduk hep korkuyorum doktora gitmek istiyorum çok strstli hamilelik ya
Nergis61 Merv3665 5 haftalik cocuga kesinlikle alttan baktirma derim 6+5 de 7. Hafta da ancak duyuluyor zaten.
Merv3665 Keseyi 4.haftamda gördük tam olarak bilmiyorumda kızlar embriyo izleniyor fetal canlilik izlenmekte dedi haftayada gel kalp atışını dinleyelim dedi