Arkadaşlar 34+5teyım göbeğim baya aşağıda gebeliğimin ortalarından itibaren bu son zamanlarda kasılmalar ufaktan sancılar var ve bacak aramdaki kemikler ağırıyor arada da sanki bıçak saplanıyormuş gibi oluyor erken doğum riski olanlar şikayetleriniz bu yöndemi