larin1213 12 hafta 6 günlük olduk test için gittik ancak doktorumuz inatla söylemedi cinsiyet. Ben de çok merak ediyorum ilk gebeliğim, çevremdekilerde de hiç görmedim tahmin yapamıyorum. Fotoğraflara bakıp tahmin yazarsanız çok mutlu olurum [❤️😍 https://i.hizliresim.com/5NPJBz.jpg
Semraaaaa larin1213 türkiye erken söylüyor cinsiyeti ne güZel almanya 20 haftada cinsiyeti söylüyor .
larin1213 Semraaaaa ama beklemek öyle zorki insan bian önce bilsin ona göre eşyaları almaya başlasın istiyo🤓 forumda 6 haftalıkken keseye tutunma yönüne göre cinsiyet tahmini yapmış doktorları bile okudum vallahi 🤪
sonsuzmasalim Semraaaaa Benim doktorum 15 haftalıkken söylemişti cinsiyetini, bende almanyada yaşıyorum🥰
Semraaaaa larin1213 ahahha o kadarda değil bence 😀 bende çok isterdim öğrenmek ama malesef 20. Haftaya kadar beklemek zorundayım .
Durmaz2020 https://www.newgayrimenkul.com/wp-content/uploads/2020/01/IMG-20200124-WA0000.jpg birde bize tahminde bulunabilirmisiniz aynı şekilde herkes gibi merak içerisindeyim 🤗
ED1802 larin1213 çok ilginç canım ben bakıyorum tüm kafalar aynı geo sanki doktorda pipisini dik duruşu dedi biraz alta doğruysa kız dedi inşAllah Rabbim gönlümüze göre nasip etsin 🙏🏻