DilekD Nvn00 ben de regenenis maxı kullanıyorum.12. haftaya kadar folik asit kullandım. 12. haftadan sonra regenesise başladım.
Nvn00 Deletedmom137 Bende 14. Haftadayim en başından beri kullanıyorum bende. Doktorun ayrıca folik asit verdi mi sana peki gebeliğin basında
Nvn00 DilekD ben regenesis maxi gebeliği öğrenince başladım ben onu sadece folik asit sanıyordum sonradan fark ettim vitaminleri de kapsadığını. Şu an 14. Haftadayım doktorum bıraktırmadi. Aklıma takılan herkes folik asiti ayrı bi ilaç olarak kullanmış sanırım onu merak ettim
ezoterik Hellobkt canim bana da doktorum vinalac önerdi ikom oayinca ama onda omega yok acaba sknti olur mu diye düşünüyorum simdi de
juliet gozdem06 çok teşekkür ederim bende onu kullanmaya başlıcam vitamin sonuçta ilaç değil zararı olmaz diye düşünüyorum
Minegenel gozdem06 Nixon nicin kullaniyorsunuz doktor bana decavit vermsiti onu kullanıyorum bu regrnasis maç ayni görevi mi goruyor
gozdem06 Minegenel decaviti hiçbir doktor önermiyor onun yerine içinde balık yağı olan multivitamin öneriyorlar
Darkgod juliet regenesis Max imomun aynısı ve ddaha çok vitamin var eczacı zaten muadili dedi doktor da onayladi alldim 65 lira
DilekD Nvn00 ben hamilelikten önce folik asite başlamıştım. Tabi ondaki folik asit miktarı daha çoktu. Sonra yeterli artık, regenisese devam et demişti. Ama regenesis reklamında çocuk düşünüyorsanız kullanılmalı diye bişey vardı. Yani bence bi sıkıntı yok.
Nvn00 Deletedmom137 Bana ekstra folik asit vermedi doktorum ona kafam takıldı regenesis in içindeki folik asit yeterli olur mu ki
SedanurYaprak Asumrl hayır balık yaglı olanını aldım vıtafemının hepsını ıcerıyo sadece onu kullanıyorum
Deletedmom137 Nvn00 aslında banada bırak kullanma demişti içeriğine bak zTen kuzum folik asit yazıyor
Havva07 Hayalet siz nerde yaşıyorsunuz? ben Antalya-Manavgattayım. bende daha önce çok kolay buluyordum fakat şimdi bulamadım. Firmanın artık üretmediğini söylüyor doktorlar.