irem-emir1308 Doktorum kalp atışını duymaya gittiğimde bunu yazdı iki gündür kullanıyorum ve bugun mide agrısı yaptı birde dışkı rengi değişti kapsül oldugu için yaramıyo bana sizce normalmi dışkı rengi değişmesi ve mide ağrısı
Deletedmom137 irem-emir1308 dışkı rengi normal canım ama mide ağrısı içinde yan etkilerine bakın orada yazar
ozlemoz13 irem-emir1308 renk değişimi normal, ilk başlarda benimde midemi ağrıtmıştı 2-3 gün içerisinde alışmıştı midem ☺️
BurcuErg irem-emir1308 merhaba, dışkı rengi normal. Bunun yanında bir çok yan etkisi var. Ben akşam yatarken alıyorum, hiçbir yan etkisi olmuyor.
Alyami irem-emir1308 evet dışkı rengi normal bana sabah aç karnına al demişti eczaci ama o şekil midem bulandı kahvaltıdan 2 saat sonra yada gece yatmadan alıyorum bir sknti olmadı çok şükür
irem-emir1308 BurcuErg eczacı bana sabah aç karnına alırsan daha iyi olur dedi o yüzden sabahları ac karnına alıyorum
Burcu089 irem-emir1308 sabah aç karnına alırsanız, en az 1 saat sonra kahvaltı yapmak gerekiyor. Ve asla süt ürünü tüketmemeniz gerekiyor. Süt yumurta gibi. Eğer tüketirseniz Demir ilacı oldugu için ilacın etkisi minimuma düşüyor. Doktor, ilacı içtikten sonra portakal mandalina gibi c vitamini almamı söylemişti
Aslan233667 irem-emir1308 korkmayın siyah oldu benimdr ve cok afedersiniz leşşşş gibi koku yaptı büyük tuvaletimde. Ben girdikten sonra eşime sakin girme yarım saat diyorum. Benim bile midem bulaniyo kokudan. 39. Haftadayim halen daha aynı kokusu rengi. Doktora soyledim bi süre biraktirdi 10 gun filan sonra yine ayni devam. Sabahlari ac karnina kahvaltidan yarim sat önce yutuyorum eger yarım saati gecirirsem aninda midem bulanmaya basliyo. O yuzden kahvalti hazirlarken yutuyorum cay demleyip hazirlayana kadar anca oluyor.
Vrlkdr Alyami yalnız bu ilaç kan ilacı. Ve özellikle aç karnına içilmesi gerekiyor demişti benim doktorum. Bunu doktorunuza danıştınız mı
Anrebasum irem-emir1308 Ben de yeni basladim pembe ilac degil mi; benim de midemi bir tuhaf yapiyor. Bir de duosvit kullaniyorum sevemedim.😏 Alisiriz insallah
Vrlkdr irem-emir1308 ben de kullanıyorum canım dışkı rengi değişmesi normal kan ilaçlarında oluyor. Ama mide ağrısı olmadı ben de onu doktoruna sorabilirsin
Alyami Vrlkdr evet sordum yine aç karnına içiyorum ama işte sabah erkenden icemiyorum bayılacak gibi oluyordum o yüzden öyle yapıyorum sorun yok dedi
Mebos irem-emir1308 banada miğde ağrısı yapmadı ama dışkıda renk değişikliği yapıyor ona yapcak bişi yok
matrushka Ben de kullanıyorum, doktorum gece yatmadan önce aç karna almamı önerdi. Sabah uyanınca hafif mide ağrım oluyor evet, dışkı rengi de değişti o zaten herkeste oluyor duyduğum kadarıyla.
Mebos irem-emir1308 yok canım merak etme herkese aynı şeyi yaptığını düşünüyorum ayrıca kokusundan bile belli oluyor lan ilacından dolayı