Sultan_babur Bebek ne zaman gelmek isterse o zaman olur canim. Benim 39. haftam bitiyor ki erken gelme ihtimali oldugundan 33 te erkenden izne ayirdi doktorum ve ilac kullandim 35 i tamamlayincaya kadar 33 ten beri de dogum pozisyonunda ama hala dogurmadim. Ben de her hafta nst ye giriyorum sanci da cikiyor ama dogum icin yeterli seviyede degil.