ayseeysys Vnsgb Dr um değerlerime baktı ve hiçbir takviye kullanmana gerek yok dedi. Yani ben vitamin takviyesi almıyorum normal beslenmeme devam ediyorum sadece. O yüzden vitaminlerden değilde hormonlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum.
Vnsgb ayseeysys dediğim gibi östrojen hormonununda etkisi vardır ama vitaminler baya baya fark ettiriyor ☺️