Subuss06 Canım merhaba bende 4 senelik evliyim ilk sene polistik overden dolayı düzenli adet görmek için 6-7 ay doğum kontrol hapı kullandım sonra yumurta büyütmek için klomen vs bir sürü şey kullandım ama hiçbir şekilde yumurtalarım büyümedi ,olgunlaşmadı .çok tembellik var dedi doktor.Daha sonra aşılama vs tavsiye ettiler ama ben direk tüp bebek yaptırdım çünkü pkolularda yumurtalar çok olurmuş ve gebelik ikiz,üçüz fln tutabilirmiş ama gebelik sağlıklı olmayabilirmiş.Neyse uzun lafın kısası ben direk tüp bebek yaptırdım gerçektende 21 tane yumurtam çıktı 10 tanesi döllendi,1 tane transfer edildi ve çok şükür ilk denememde tuttu.Herşey Allahtan tabi kii ama bazı pkolular kendiliğinden hamile kalıyor bazıları böyle tedaviyle ama benim doktorum bana direk tüp bbeek tavsiye etmişti aşılama vs zaman kaybı demişti .Ben istanbul brüksel kadın sağlığında prof yücel karaman ve op dr hüsamettin usluda yaptırdım çok da memnun kaldım.Allah yardımcın olsun ,Rabbim sana ve isteyen herkese nasip etsin inşallah uzun yazdım hakkını helal et