Mondschein Arkadaslar, etrafimda ki en az 10 kiz cocugu tahmini doğum tarihinden 2 hafta once geldi. Sizde de oyle mi? Bizim tahmini dogum tarihi 2 mayis gözüküyor ama doktorum 18nisandan itibaren hazirli olmaliyiz dedi.
Hilal_00 Biz 40+1 olduk bekliyoruz kızımızı 🤰🏻 Değişiyor bence herkesin gebeliği farklı kız erkek fark etmiyor
Baharbal Oyku10- hiiiç korkma suni sancı o kadar abartılacak kadar korkunç bişey değil kendini sıkma akışına bırak herşey çabucak oluverir 🤩
Bellazarea Benim 30. haftadan beri kasılmalarım var, erken gelir diyorduk, bakalım 37+4 üz, kasılma ve çatı ağrısı devam ediyor, beklemedeyiz 🤷🏻♀️😂