Sertkaya07 Merhaba hanımlar ben sadece 4 lü tarama yaptırmıştım sonucu bugün geldi ve 204:1 çıktı doktor tabiki testlerden bahsetti ben hiç birşey yaptırmak istemiyorum ne olursa olsun doğmasını istiyorum !riskli olupta sağlıklı doğum yapan oldumu aramızda
Bernagkgz Benim arkadaşıma doğumdan sonra bile yüz yapısından dolayı down sendromlu dediler gen testi yapıldı ve bebeği gayet sağlıklı 😊 bol bol dua et allahm sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kötü düşünme