Beren12 Kızlar birşey soracağım elimde uyuşma ve hissizlik var hamilelikte oluyormuş doktorum öyle dedi ödemden nörolojiye göndererim devam ederse dedi giden varmı öyle nörolojiye tedavi olarak ne öneriliyor bilgisi olan varmı
pPapatya Beren12 ilk hamileliğimde olmuştu. Nörolojiye gitmedim ama bana atel önermişti doktorum. Ateli taktığımda bir sıkıntı yoktu. Çıkardığımda tekrar devam ediyordu. Çok kötü bir his gerçekten Allah yardımcınız olsun.
1erkek1kiz Ooooof ooooofffff neler çekiyorum ne acı sol kolumda yasıyorum nörolojıde test yapıldı orta sevıye tunel sendromu cıktı atelsiz nefes alamıyorum