Elifbalim Haftadayım kalp atışını duyamadık doktorum daha da duyulmaz alalım dedi. Başına böyle bişey gelip sonradan kalp atışını duyan oldu mu ? Bebek gözüküyor ama kalp atışını hiç duyamadık😣 Beklemeli miyim?
BusraDevlet83 Elifbalim Bu tip durumlarda mutlaka başka iyi bir doktora gösterin ki içinizde ukde kalmasın.
Ayseee1 Elifbalim Ben de kalp atisi var di ama 7+4 te kalbi durmuş diye kürtaj olmak zorunda kaldım malesef 2 hafta önce 😔
duygusm Elifbalim Emin olmadan aldırmayın derim. Başka bir hastaneye görünebilirsiniz. Tabii ki zaman uzamamalı, alınması gerekiyorsa o da riskli ama kürtaj masasından son anda kalkanlar bile var. Ben hemen alalım diyince pek güvenemiyorum açıkçası.
Hanife12 10.haftaya kadar bekleyin bence benim 8.haftada duyuldu kuzenimin esinin 10.haftada duyuldu bu arada alttan muayene etti mi
DilekH Elifbalim canım hiç duyulmadı onun da ne alttan muayene de ne normal ultrason da bekledi . Seni tabikide heveslendirmek istemem ama şuanda bebeği doğdu. Rabbim inşaAllah senin yavrunu da sana bağışlar
Elifbalim Semaaonursnmz Allah bağışlasın bende kaybetmem inş biraz daha beklemeye karar verdim ama umudum yok göğüs hassasiyetim mide bulantılarım geçti korkuyorum
Semaaonursnmz Elifbalim yok umudunu kesme ama tamamiyle atacak gibi de düşünme herşeye hazırla ama bebek hisseder eğer kalbi atıyorsa orta bi halde bekle kuzum rabbim hakkında hayırlısı neyse o şekilde yönlendirsin 🤲🏻
Elifbalim Meriiiilii Bebekte gelişmemiş canım farklı doktorlara gittim. Yatışımı yaptım sabah kürtaj olıcam maalesef