Nur444 Bende Bi anne adayı olarak ikili test yaptırıp detaylı usg zamanına kadar ağlanıp sızlanmayı değil hiç yaptırmamayı, kafam rahat olmayı tercih ediyorum. Sağlıkçı olmasamda sizin gibi, hastanelerde senelerce çalışıp birçok arkadaşımın, gelen hastaların o ikili test ile nasıl kahrolduğunu, ama çok şükür sağlıkla bebeklerini kucaklarına aldıklarını gördüğüm için ve bu ikili testte fazlaca yanılma payı olduğunu bildiğim için, gerekli görmüyorum arkadaşım. Bu benim kendi kanaatim kendim yaptırmadım ilk yorumumda da belirttim ki herkes kendi karar verecek bunlara.