SevDin Prensesannesiiii 3 gündür hissetmiyorsunuz ve doktorunuz Pazartesi ben asla o kadar dayanamazdım sizin yerinizde olsam herhangi bit hastaneye gider muane olurdum 3 gün iyi sabretmişsiniz ben bir gün duymadım hemen sağlık ocağına gitti m çok şükür herşey yolundaydı
Newmomsila Prensesannesiiii lutfen icinizi ferah tutun ben daha dogru duzgun hareketlerini bile o haftadan sonra hissetmistim 23haftalik bebekten kipir kipir olmasini beklememlisiniz sola uzanin biraz cikolata atistirip belki ozamn hisseder rahatlarsiniz
Haydigelll [bilinmeyen] @adm etiketleyin canım biz yapamıyorsak da onlar yapsın en azından sınırımız bozulmaz
sercen Haydigelll saol cnm oldu gitti bu ne yaa böylesi giriyo yazık cidden bizimde psikolojimizi boziyolar
Adhnsema @1234yprak#606172 ya defolll gitt boş insanlarla uğraşacak vaktimiz yok bizim senin karakterin ortada zatenn neyse karnındaki bebeğee sayıyorum bu terbiyesizliğini daha da yazmaaa
Newmomsila @1234yprak#605538 gercekten bi hamilenin baska bi hamileye yapmasi gereken en son yorum💆🏻♀️
sercen Newmomsila aynen cnm aynen bizde onu diyoruz zaten kız burda korkuyo o gidip ölmüş olabilir diyo en son yazılması gerekeni yaziyo
Haydigelll Aynen bende sevindim 🙂 haberlerinizi bekliyoruz umarim saglikli sonuclar alirsiniz allahın izni ile 🙂
Prensesannesiiii Haydigelll Gittim canım daha küçük olduğu için çok derinden geldi kalp atışı. Gerçekten çok kötü bi durum bebeğime bişey oldu korkusu kafayı yicektim 😣
Tubaaaa Naptiniz gittiniz mi cok stres olmayin sakin olun hatta mutlu olun benimde o donemlerde cok nadir hissediyordum hatta tembel filan diyordum gunluk bir kere tekme ancak atiyordu ama calisiyorsan filan ondan oynamiyordur
Ozgenur Prensesannesiiii Sağlık ocağında ebenize gidin o dinler 16 haftalıktan sonra dinlenebiliyor sağlık ocağında bazen duyulmayaliyor tabi ama en azından kafanızda soru işareti kalmaz hem kendiniz hem de bebiş rahatlar 😊
Birprensesannesi_ Prensesannesiiii bır gun boyunca oğluşumda hareket etmedi 2 3 kere hıçkırığını sadece sabahı sabah ettım tam uyumaya dalacaktım bı baktım tekme attı yerı daraldıkca hareketleri kısıtlanıyor canım içini s ferah tut Allaha emanetler 😊 ama için iyice rahat etsın sağlık ocağına bı gıt bide gun ıcınde cok uyuyorlar gunduz geceleri yokkı 🙂
Haydigelll Prensesannesiiii çok şükür canım rabbim yavrunu esirgesin inşallah sende dikkat et bişey daha hissedersen acile git hemen bekleme sakin
Ayselcnt Prensesannesiiii 20. Haftada tetonoz aşısı için gittiğimde dinlemişti.. ihmal etmemek lazım..