Ozlembln Rahim ağzı yetmezliğim var .12.haftada serklaj oldum .şu anda 29+4 ve 1700 olduk. Crp yükselene kadar idare edeceğiz ,30 hftalık doğum yapanlarınız varmı ?
Tontiasya Ozlembln canım bende hiçbir sıkıntı yoktu rahim ağZı kapalıydı uzunluk normaldi bir anda suyum geldi 31 haftada doğum yaptım yat dinlen iş güç yapma ben çalışırken suyum geldi hiç bir belirtim rahatsızlığım yoktu çok tuhaf birşey asla belli olmuyo kimin ne yaşayacağı
Htcugr Ozlembln crp yükselince antibiyotik ile müdahale edip kontrol altında tutabilirler umarım. Bol istirahat edip bol su ve havuç suyu için. Sağlıkla vaktinde alırsınız insallah kucağınıza
Salihsaliha Ozlembln çok gecmis olsun inşallah sağlıkla alırsınız kucağınıza. Ben de serklajliyim daha 24+1im. Yine baya ilerlemiş haftaniz ama durabildigi kadar durur inşallah karninizda. Suyun sızdığını nasıl anladınız akıntıdan fazla şekilde mi geliyordu
Ozlembln Htcugr antibiyotik başlandı,nidilatta veriliyor .doktorum dikişi alma tarfatarı ben birkaç gün dursun dedim
Tontiasya Ozlembln bugün 19.gün hala küvezde emmeyi ve yutmayı bilmiyo hortumla midesine veriyolar anne sütünü kilosu başta 1.800 e düşmüştü şimdi 2065 gram olmuş ama doktor emmeyi yeni yeni başlıcak öğrenmeye diyo bu haftadan sonra haftaya emmeyi dener artık diye düşünüyorum bakalım :(
Degisken Hiçbir sorun yokken bir tanıdığımın 30 haftalıkken doğum oldu. Çocuk küvezde kaldı tabi süresini hatırlamıyırum ama.. şimdi tatlış mı tatlış bir kız oldu..
Tontiasya Ozlembln ilk başlarda solunum apnesi oldu arada gitti geldi ama çok şükür düzeldi şu an emmeyi deniceğim günü bekliyorum sabırsızlıkla
Ozlembln Salihsaliha istemsiz geliyor, wc oturduğunuzda siz hiç ıkınmadan akıyor,belli ediyor kendisini aslındağ
Kevser444 Kızlar bende 21+4 düm suyum sızıyor 10 gün kanuni de yattım bungun cıktım bebegin biraz daha suyu varmıs birazdaha dayanır dedi bole olup yasayan var mı
Ozlembln Kevser444 benimde 19.hftfa suyum gelmişti yine, 24te doğum yaptım. Enfeksiyon yükselmedikçe sıkıntı olmuyor
Ozlembln Tontiasya inşallah emmeyede başlar annesi🤲 Emmese bile tentene temas yap ,gerçekten çol etkili,hissediyorlar 👼
BusraVeli Ozlembln Çok fazla miktarda çiş gibi mi yada iç camasiriniza nasıl geliyor nasıl ayırt ettiniz diğer akintilardan?
Tontiasya Ozlembln İnşallah daha dokunamadım bile 20 gün oldu :(( Allahım inşallah hayırlısıyla kucağıma almayı nasip etsin