Tontiasya Sermec Evet çok ama ben zaten işyerindeydim 31+5 de suyum geldi doğum yaptım 1 kere nst ye girebildim cidden çokmuş şimdi burda yazılanlara göre
Damlamik CigdemAras yok artık ona da mi ücret alıyorlar zaten 315 lira muayene ücreti ödüyorum geçtiğimiz hafta ilk nst deneyimini yaşadım ücret almadılar Cuma günü tekrar kontrol var muhtemelen tekrar nst ye sokarlar herhalde almazlar 🤔
Linosum CigdemAras Muayene ücreti ödediğim zaman nst ücretsiz oluyor. Ama 10 gun icinde kontrole gittigim zaman muayene ücreti vermiyorum sadece 15 tl nst ücreti veriyorum. Ama muayene ücreti verince ek bi nst ucreti almıyorlar.
CigdemAras Linosum merhaba muayene ücretinden hariç ekstra para ödedim. Aynı hastaneye baska arkadaşımda gidiyor o ödememiş çok tuhaf insanlarımı kandırıyolar anlamıyorum
Gizemciim CigdemAras doğum paketi almıştık verilen belgede NST ücretsiz yazıyor henüz o haftalara gelemedik 🤦♀️