Ova benim doktorum 3 taneye kadar icebilirsin dedi. Ve benimki tüp bebek cok pimpirikliydim doktorum rahatlatti kahve benimde vazgecilmezim. Yinede içerken kahvesini her zamankinden daha az koymayo tercih ediyorum. Bu durumda 3 taneye kadar icebiliyorum 😊