Kizlar merhaba. Nasip olursa oğluşum olacak. İsim konusunda çok kararsızım . Ve öncelikle kayınpederimin adını koymak zorundaymisim. Ben isim olarak Göktuğ ve Çağan isimlerini düşündüm . Sizce hangisi. Yada onerceginiz başka isimler var mı 😇 şimdiden tesekkur ederim ..