Prensesler Aranizda 3. Sezeryan olanlar var mi neler yasadiniz kizlar ben de 3. Sezeryanimi olacam allah izin verirse yinede korkuyorum
Elmas234 Prensesler canım benimde 4.sezaryan olucak inşallah 3.de sorun yoktu ama bunda doğuma kadar takipteyim rahme allah göstermesin yapışma olasılığndan korkarak ilerliyoruz inşallahh olmaz diye dua ediyorum 22 haftalığım
Prensesler Elmas234 allahim yardimcin olsun canim ben haftaya gun aldim allah izin verirse merak ediyorum amaliyat ve sonrasi zir mu geciyor