Happymama benim ikilim temiz çıkmştı dr 3lüyü yaptırma o genelde riskli çıkar,2linin doğruluk payı daha yüksek demişti,bende 3lüyü bedava diye yaptrdım risk çıktı dr kızdı boşuna aklımızı bulandırıyosun diye ama çok takılmadım ben. Şimdi 2,5 aylık aslan gibi oğlum var sonsuz şükür..