Fatma96 ne olacak canım tabikide bilgi veririm. Ben 35 haftama girdiğimde doktorum beni nst ye gönderdi nst de %60 sancım çıktı. Bana az bi ağrın var dedi ama ben hissetmiyordum birdahaki hafta yine gel dedi yine gittim yine nat ye bağladı %60-%80 sancım çıktı yine bu sefer ne olur ne olmaz açılmana bakalım dedi bu arada ben 36. Haftadaydım açılmama baktı o gün çok kanamam oldu lekedende fazlaydı adet gibi hiç kesilmedi. Ertesi akşam nişanım geldi nişan gelince ben doktora gittim doktor beni o akşam yine çağırdı nst de baktı sancılar yine aynı. Ertesi sabah gel dedi sabah 7 de gittim nst ye bağlandım sancılar bu durumdaydı daha sonra yatışım yapıldı ailem hastaneye geldi doğumhane katından salmadılar beni. Sonra 20 dk suni sancı verdiler suyumu patlattılar falan derken nst makinesinde bebeğin kalbi uyarı verdi acilen sezaryene alındım 36+4 oğlumu kucağıma aldım. Erken doğduğu için 10 gün kuvözde kaldı. Yinede her şeye çok şükür. Allah bütün annelere güç kuvvet versin🙏🏻