Kizlar oncelikle ciger usutmesini ne iyi gelir diyicem cunku o kdr kotuyuki dr hic bisey yapamiyor dun ambulansla gece 3 de hastaneye zor dustum nabzim 194 tu sadece parol yaptilar ekg cektiler ve bebege gidip baktirmam gerektigi soylendi gidip baktirdim ilk ulturasan sonrada alttan muyane edildi acilmam varmi diye cunku kasiklarimda kuru bi sanci vardi nsty bagladilar cok sukur bebegim iyiydi nabzim 134 dismustu yine yuksekti ama gebe oldugum icin hic bisey yapamadilar ve sadece enfeksiyondan dolayi antibiyotik yazdizdilar 1000mg icmeye korkuyorum ama cok kotuyum havale geciriyor gibiyim bi yanda ates bi yanda anda buz gibi oluyorum eger yazarsaniz antibiyotigi kullanan varmi diye ismini aticam tavsiyelerinnizi 4 gozle bekliyorum