TahaninAnnesi ant2602 Bence kilosu iyi bebeginizin asil bundan sonra kilo aliyor cunku ortalama her hafta 250 gram aliyorlarmis son haftalarda. Benim 33. haftamda 2250 civari bir seydi. En son 38 de 3600 dedi. Ben de su an son gune kadar gelmez ve 4 kiloyu gecer sirf bu yuzden sezerjanla alirlarsa diye korkuyorum😐
ant2602 TahaninAnnesi ultrasonlar farklı oluyor kiloları tam çıkmıyor ili doktora gidiyorum eski ultrasonu olana hiç güvenmiyorum 😂 onda hep haftamda çıktım iyi ultrasonu olanda iki hafta küçük çıktık.
MuliM Elif_su60 pazartesi 35+6 ydık 3200 küsür falan çıktı ortalama olarak 3100 falan dendi çok korkuttular beni de öyle sonra doktorum haftaya kadar doğurmazsan görüşürüz dedi ve gönderdi bekliyoruz şimdi bugün yarın extra da hiçbirşey söylemedi.sağlıcakla gelsinler inşallah da tek temennimiz
Bsr37 Elif_su60 bende senin gibi düşündüm başka doktora mı gitsem diye ama kafa karışıklığı olur diye gitmedim ama doktorum yokken aynı hastanede başka doktor muayene etti doktorun doğru karar vermiş bebek iri dedi birbirlerini korudular kandırdılar inşallah hakkında hayırlısı olsun canım 🤲
Elif_su60 Bsr37 Allahım sağlıkla kucağımıza alıp büyütmeyi nasip etsin canım ne diyim artık kime güveneceğiz artık şaştık 😲
Bsr37 Elif_su60 kesinlikle öyle ben devlet hastanesinde Doğum yapmayı bile düşündüm orası zorunlu olmadıkça sezaryen almıyor diye de 🙍🏻♀️Bunda da vardır bir hayır
Bsr37 Tlysfk canım ilk çocuksa kıymetini bil eşinle bol bol zaman geçir ve uyu 😁en çok eşime sarılıp Tv izlemeyi özledim geç saatlerde uyanmayı 😂ama yinede çok güzel bir duygu sende hayırlısıyla yaşayacaksın canım ☺️
Hzr_7714 ant2602 Benim bugun 34+0 da 2168 gram cikti kizim 1 hafta gerideyiz bende kilo aldirmak icin ugrasiyorum
ant2602 Hzr_7714 vallaha ben pekmez, kaşar, yumurta, muz yiyorum üstüne kansızlık var nar falan ne bulduysam yiyorum. Decavit yazdı mı doktorun ben decavite başladım. İnşallah bebeklerimize faydası olur
NurGrlek Elif_su60 bebeğinizin kilosu çok iyi maşallah iride değil oğlum o haftada 3.500 du 38 haftada 4 kilo doğdu sezaryen oldum kizim 3.500 dogdu o normaldi çatınız musaitse normal deneyebilirsiniz bence
Bsr37 Tlysfk öyle olmuyor işte 😂😂Valla bide benim gibi yardım edenin yoksa ilk zamanlar daha zor geçiyor kaynanam eltisini getirecek bize çocuk görmeye ben hazırlık yapamıyorum evde yemeği zor yapıyorum dedim de bana bari kek Çırp beni kepaze etme dedi yap getir sanki ne olmuş😏