Merhaba arkadaşlar ben ikizlerime gebeyim kendi doktorum organ taraması yapmamı söyledi başka bir doktor önerdi organ taraması ne içindir önemli midir yapılması şart mıdır bilgi verir misiniz bize 500 TL fiyat çekildi fazla mıdır siz ne kadar yaptırdınız?