Arkadaşlar yaklaşık 4,5 aydır görmediğim eşimi 1 hafta sonra göreceğim inşaallah. Kendisini çok ama çok özledim. 21 haftalık gebeyim. Herhangi bir sorunum yok gebelikle ilgili ama yine de cinsellik korkutuyor beni bebeğime herhangi zararı olur diye sizce napmalıyım ? :)