Ben özel ankara tıp merkezine gittim doktor ahmet şahbaz alaninda çok iyi ben hamile kalamıyordum doğal yollarla tabiki o vesile oluyor rabbim ne nasip ederse o olur ama çok tatlı dilli insanın moralini yüksek tutuyor çok açıklayıcı muayene ücretleri de 70 tl çankayada yeri canım ben çok tafsiye ediyorum