Merhaba güzel anneler ve anne adaylari 🖐️ yaa bn normalde özel hastaneye gidiyordum ama riskli bı gebeligim var onun icin eyubbiye hastanesinde doğum yapmam onerildi imkanlari daha çok oldugu icin zamanim çok az kaldi bana onerebileceginz doktor var mi şimdiden çok teşekkür ederim 😍❤️