Merhaba arkadaşlar, öncelikle dogurmuslara da doğuracaklarada kolaylıklar diliyorum.27 Kasım'da güzel kızımı sezeryanla kucağıma aldım. Şimdi kucağımda agucuk yapan iki aylık Doğa Linam var. Sabah sekizde suyum geldi akşam beş bucuga kadar suni sancı ve propess le normal doğumu bekledik ama kalp atislarimiz bozuldu ve acil sezeyana alındım.ayrica acilmam sadece yarım santimdi.bebek aşağı inmedi.bende çoğu anne adayı gibi normal isterdim ancak olmadı nasip..bu konuda diyeceğim şu ki sezeyandan korkmayın ben hiç zorlanmadim ertesi gün ayağa kalktım ve bebeğimi kucakladım anne olunca bütün acılar unutuluyor 💕 sadece sütüm 3. Gün geldi ve beşinci funden itibaren hep kendi kendimeyim yalnizim. Tavsiye olarak şunları söyleyeceğim hamilelikte doğumda ve özellikle huzur ve rahatlık moralden geçiyor. Asla ama asla çevreye kulak aşmayın. Söyledikleri ister bir milyin kere denenmiş ve yaşanmış tecrübeler olsun. Çünkü her doğum parmak izi gibi farklı. Ben bütün süreçte psikolojik şiddete uğradım kayınvalidem ve kayunpederimden asla beni düşünmediler yaptıkları tek şey doğru bildikleri şeyleri dayatmak oldu. Ve altını çiziyorum saclarim beyazladi beş günlük lohusayken. Herkese tamam diyip kendi mantiguzla ve doktorunuzla hareket edin. Gerekirse ilişkiyi kesin çünkü çok kıymetli anlarınızı baltaliyorlar. Ayrıca sütün kesildi ve getirmek için günlerce gözyaşları ile uğraştım. Size tavsiyemdir ki dünyaya bir melek getiriyorsunuz size özel anları bozdurmayin he deyin geçin moral çok önemli hemde çok..herkesin Allah yardımcısi olsun 💕soru sormak isteyen herkesin sorusunu cevaplarım. Rabbim herşeyin kolaylıgini veriyor unutmayın..