Sevda12 hmm
ben de 34 haftalığım üç haftadır yaşıyorum bunu bir kez de bayıldım dikkat ettim yemekten sonra ve birşeylerle uğraştığımda yani kafamı çok oynattığımda oluyor doktora da gittim o da yemekten sonra kan üçe bölünüyor rahme bebeğe ve sana o yüzden böyle oluyorsun dedi . tansiyonuma da bakıyorum devamlı düşük