Arkadaşlar 16 haftalık ikiz gebeyim. Taşınıyorum bugün çok yoruldum. ağır kaldırmadım, ailem yapıyor herşeyi ama yine hafif şeyleri getir götür otur kalk ayakta uzun kal çok yoruldum. Şimdi de kafama takıldı Allah korusun riskli gebelik çoğul gebelik olduğu için ekstra dikkat şart. Doktorum her muayenemde herşey normal diyor. Sizlerden ricam lütfen bizim için dua edin birşey olmasın 🙏 Hamileler gönülden dua edince olur lütfen dua edin kendimi bir daha asla böyle yormucam 😞