benimkuzum Arkadaşlar rahimim 21 milimmis progestan kullaniyorum 35+2 haftalık hamileyim bu sekilde olup ta 37 de 38 de doğum yapan varmı
mommyofson benimkuzum benimki üç haftadır 14 12milimde duruyor... 31.haftada 25ti sonra 18’e 14’e geçen hafta da 12’ye düştü. Şimdi 36.haftadayım sizin için sorun olacağını hiç sanmıyorum ama sürekli dinlenmeniz gerekebilir
1dem benimkuzum 37 de yaptım canım. İkindi vakti doğurdum akşam çıktık hastaneden hiçbir sorun olmadı.
DilekH benimkuzum canım ben 🤚hatta daha erken haftadaydım senden 32. Haftamda öğrendim kısalığım olduğunu şuanda 38. Haftamdayım strese girme çok şükür erkende doğurmadım ☺️
Zeyk benimkuzum Ablam gebelik zehirlenmesinden 34.haftasinda doğum yaptı bebeği 4 gün kuvozde kaldi. Haftan bence gayet iyi doğum olursa da korkma sakin 🙏
Ipekseyda23 Solunum sıkıntısı yoksa girmez 35+4 doğum yaptim ben ama öncesinde ciğer geliştiri iğne yaptırmıştım çok şükür kuveze girmedi