Kızlarr 9+4 haftalık hanileyim öncesindede bel ağrım çok az oluyodu ama dün biraz yürüdüm ve belim çok ağrıdı 😔 bugünde ağrıyo hani bineşya kaldırırsınızda belinizi incitirsiniz ya öyle gibi düşünün dayanılmıcak ve çok bi ağrı yok ama ağrıyo sizce bu ağrı normal mi bebek büyümeye başladığı için mi ağrıyo ayrıca arada vajinada sızlama gibi bişi oluyo ama günde 3 4 kere falan normal mi