ilknuraysenur esrato canım peki sen nasıl geçirdin ne kadar sürdü iyileşmesi benim çok kötü oldu hatta yan kısmı koptu sen nasıl geçirdin artık denemeyeceğim şey yok
esrato ilknuraysenur Mumsy natural krem ve losyonunu aldım. ilk sürmede acıyı kesiyor, kopmak üzere olan kanayan yaralarımı kısa sürede iyileştirdi. O kadar çektiğime gerek yoktu baştan öğrenseydim. mutlaka dene.
merveugurlu aysenur30 bende ondan aldım ☺️ Olmazda gumus kapaklardanda alıcam insallah gerek kalmaz 🙏🏻
aysenur30 merveugurlu gümüş kapakları son postlarda önermiyorlar canım hava almadığı için onun yerine awent göğüs ucu kullananlar var yine bir araştır istersen 🤔🤗
mls23 merveugurlu en bastan ne kullanirsan onun faydasini goruyorsun canim ben hep lansinoh kullandim digerleri hic yaramadi ama o iyilesme surecimi hizlandirdi 😊
Minnacik2 merveugurlu herkesin aynu değil yapısı inşaallah sorun olmaz olursa bol bol rmİr pes etme öyle düzeliyor
Minnacik2 merveugurlu kremde sürdüm fayda vermedi pes etmeyip sürekli emzireceksiniz kremde sürün tabi bende sürdüm ama yine acısını çektim