Merhabalar adetim gecikince test yaptım doğal olarak çift çizgi çıktı sonra kan tahlili yaptırdım emin olmak adına ordada hcg degeri 820 çıktı hamilesin dendi kanda çıktı sonra ben bir kadın doğuma gittim bilgi durumumu ögrenmek adına tahlili gösterdim bana dediki daha çok yeni çok küçük dedi ama değerin düşük dedi yarın tekrar kan ver bakalım çıkıcak mı dedi yoksa dış gebelik mi dedi 1600 olması gerekirmiş ya sizce o deger yeni oldugu için çıkmamış düşüncesi dpgru mudur yoksa zamanla cıkıcakmı napabilirim sizce