Seramsera Komiksiniz ayriyetten çok bilgisizsiniz. Kendini kilo almamak için vitamin kullanmayıp bebeğinizi bundan mahrum ediyorsunuz. Yazık. Vitaminin sadece bebeğe kilo yapması için içildiğini düşünüyorsunuz zaten buradan anlaşılıyor. İleri ki zaman da yaşadığınız sorunda ah vah edersiniz. Annelerinin karnında Sağlıklı beslenirken o zamanın besinin de olan vitamin suan senin yediğin besinde o vitamin yok. Bende ay hamileyim ama çok kilo almayayım diyenlere ayrı kılım. Sırf göğüsleri sarkmasın diye emzirmeyen kadınlarla aynı kafa da görüyorum. He çok bilmişlik değil de araştırmak iyidir size de öneririm. Allah’a şükür 4 aylık oldu oğlum. Doğumdan sonrada hamileliğim boyunca kullandığım için tek bir vitamin eksikliği yaşamadım. Ama nato kafa nato mermer. Ne diyelim hadi inşaAllah fit bir şekilde doğum yaparsın.