Biri daha bununla ilgili post açmıştı 1 den fazla toplanirsa erken doğum belirtisi diye. Benim kızım da çok toplanıyor 10 defa falan doktoruma yazdım bende o postu gördükten sonra oda bana sıkıntı olmaz kendini fazla dinleme dedi. Rahat ol dedi kontrole gittim bir kaç gün önce bir sıkıntı yok. Alanı daralıyor oda toplanıyor sanırım sık sık 🤗🤗