tuba-ozdogan ya tabi anliyorum bende baya etkilenip kotu oldum ilk, sonra arastirinca bunun cogu bebekte olabilecegini ve cidden dogumdan sonra kendiliginden bile gecebilecegini okudum. Onemli olan kontrollerini aksatmamak ve iyi takip ettirmek herhalde. Icini ferah tut canim, allahin izniyle hersey guzel olur; unutma senin stressin bebeginide etkiliyor oyuzden pozitif kalmaya calis🥰