Ben 12. Haftada öğrendim erkeğe benziyo dedi doktor iki hafta sonra cinsiyet söylemişmiydim dedi evet dedim erkek dediniz hala aynı fikirdeyim dedi 😆ikili test için daha uzman bi doktora gitmiştim oda aynısı demişti şimdi 17. Haftayı tamamlıycaz inşallah Rabbim hayırla sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻