Zehramomm Kızlar oda yaptım ama geceleri yanımda yatırmak için park yatak alıcam ama yatarken bebeğimi almak için ayağa kalkıp bebeği almam gerekecek yatakla aynı hizada olucak park yatak bilen var mı?
Minikonunannesi1 Zehramomm oda yaptiysaniz anne yani alin sadece neden park yatak alcaksiniz ki ? Onlarin hepsi ayni boy buyuk ihtimalle bulamazsiniz
Busimss Zehramomm ben 2 yasına kadar oda yapmayı düşünmüyorum çünkü sürekli birlikte olacağız bu süreçte oda mantıksız geliyor. İkea da bu anne yanı beşikler oluyor direk anne yatağı hizasında monteli gibi düşünün onlardan düşünüyorum ben öyle birşey bakıcam.
hunilimom Zehramomm oda yapmışsın anne yani al böyle yatakla aynı boyda olanlar var hiç kalkana gerek yok onlardan alabilirsin
Burcu_asf Zehramomm ben de oda yaptım yanımda uyuması için de bu beşiği aldım diğeri büyük olduğu için küçük tercih ettim https://imgyukle.com/i/Vw3yjP
Zehramomm Minikonunannesi1 park yatak uzun süre kullanılır memlekete giderken yanımızda götürebiliriz yatmasa bile içinde oynayabilir
Zehramomm Busimss mecbur oda yaptım boş odam da vardı dolabı beşiği yatak odama sığmıcak zorla sıkıştırmaya gerek yok gündüzleri odasında yatırıcam geceleride yanıma park yatak katlanılabilir hafif bişey düşünüyorum
Zehramomm hunilimom meltem bambino beşik aldım korkuluğu inip kalkıyor ben hafif katlanılabilir yandan açılan çok büyük olmayan bişey düşünüyorum memlekete giderken yanımızda götürürz hem
Busimss Zehramomm anladım. Sen bence bulunduğun il de ikea varsa gene de bir bak orada güzel seyler oluyor.
Zehramomm Burcu_asf bunu 6 ay kullanabilir ve 6 aylıkken kışa denk gelecek ben 1 yaşına kadar kullanabileceği bişey istiyorum
Bottesini Park yatak çok kullanışlı gerçekten ikinci bebeğim ve yine aldım.sadece araştırdım çok pahalı olanlar da kaliteli olmayabiliyor kırılıyor. önemli olan aluminyum olması.ben Kanz ın pretty park yatağını aldım.
yesm1 Bende oda yaptım ve yanıma da kiwi markalı yataklardan anne yanı aldım hem heryere taşınıyor hemde odasına geçene kadar rahat kullanışlı ve makul fiyatli
Burcu_asf Zehramomm yok cnm 1 yaşına kadar kullanılır bi akrabada da vardı nerdeyse 1.5 yaşına kadar kullandı yani ☺️
Cileklipasta Zehramomm anne yanını sadece 4 ay kullanabildim şahsen önermem bi süre sonra dönemiyor içinde, chicco next2me idi aldığım. Oda yaptığım için uygun fiyatlı olan kraft murphy aldım park yatak kısa süreli kullanmaya odasına geçene kadar.
Zehramomm Cileklipasta o beşiği gece yanınızda nasıl kullanacaksınız ayağa kalkıp içinden almanız gerekecek ben yanı açılan kolay bişey arıyorım
Ozgesn Zehramomm https://www.sporreyonum.com/028-rpp-park-yatak-ve-oyun-parkhattribaby?language=tr&h=3e4dd6b3&gclid=CjwKCAiA98TxBRBtEiwAVRLqu0SQZe1Us7uCfIJnNt16ZLUyMYlKANtv30JcP0Ock7ZMkkthakJofBoC8rIQAvD_BwE civil de bundan baktım ben cok kaliteli oda yapmadım 4-5 yaşına kadar yapmıcam buna bakabilirsiniz fikir olsun 🎈
Minikfasulyeveannesi Zehramomm Bende aynı park beşiği istiyordum hem anne yani hem park beşik olduğu için 😊 Ebebekte gidip baktım biraz küçük geldi bana oda yapmayacağım için.. Ama siz anne yani olarak kullanacaksanız çok mantıklı bi ürün ben mağazada da gördüm çok beğendim 👍 [url=https://hizliresim.com/mXOmg1][img]https://i.hizliresim.com/ Ben bunu aldım sonrasında daha büyük olduğu için çokta beğenerek aldım fikir olsun Size de 😊
Ozgesn Zehramomm evet ben yakından da inceledim hem uygun hem cok kullanıslıydı. Civil de baktım Mart ortası gibi alıcam doğumum Mayıs ilk haftası 4 yaşına kadar kullanır oda yaparım dedim 🎈