HaticeYldrmUar Merhaba anneler Bebişlerimizin kıyafetlerini hangi deterjanla yıkamalıyız sizce sabun tozu iyi diyorlar ve yumuşatıcı kullanmalımıyız?
Bgmbgm HaticeYldrmUar ben yumuşatıcı kullanmadim roxy dalan toz deterjan ile yıkadım iki kere durulama yaptırdım zaten yumuşatıcı ya gerek yok mis gibi kokuo
gunaynur HaticeYldrmUar ben uni baby sıvı deterjan ile yıkadım, yumuşatıcı kullanmadım. 30. haftada yıkadım ütüledim koydum kenara ☺
baharclk HaticeYldrmUar Hacı şakır sabun tozu aldm dalın yumuşatıcı aldm. Bunlar bitsin roxy sabun tozunu ve uni baby yumuşatıcıyi deniycem. Dalının kokusu yoğun geldi biraz.
Bgmbgm HaticeYldrmUar valla hiç yumusaticiya gerek yok zaten yıka yumuşacık yapio ilk aylarda kullanmak için ben ilk oğlumda bunla yıkadım ama sonra demir ilacı olsun kaka lekesi olsun onları çıkarmio ozman omobaby e gecmistim şuan 32 haftalığım herşeyi hazır yıkadım.dolaba yerleştirdim
gigi Ben kendimize yumuşatıcı gözüne sirke koyuyorum beyaz hem sağlıklı mikrop kırıyor hemde deterjanın zararlı etkilerinden koruyor yumuşatıcı kıyafetlere bile çok zarar veriyormuş
MervemitYldrm Sabun tozunu öneriyorlar genellikle bende öyle yapmayı düşünüyorum güzel kokulu sabunlar olabilir neden olmasın bazen de yumos kullanırız ☺☺
esra_147 MervemitYldrm 1ogrencianne Allah analı babalı büyütsün inşallah 🥰 bizde 40+2 olduk hala ne ağrım var ne de açılmam. 6. ayda erken Doğum riski var dediler 37. haftama kadar hep yattım hiç kalkmadım. Şimdi de gelmek bilmiyor benim kız. Son haftalar tehlikeli diyorlar kakasını yapar yutar kordon dolanır bişey olur diyorlar çok korkuyorum. Doktoruma dedim devlet hastanesi olduğu için normal doğumu yani 41.haftayı bekliycez diyor. Bu gün bile nst çektiler ağrı yok diyip gönderiyor. Siz devlet hastanesinde mi yaptınız özel hastanede mi.
OglusumuBeklerken Bende dalin sıvı deterjanla yıkadım heryer bebek gibi koktu mis😇 ama utulicek halim olmuyo keske erken yikasaymisim diyorum ayakta yoruluyorum oturarak utulesem karnim skisiyo kasiliyo her gun az az yapmaya calisiyorum iste
Mammamia baharclk hacı şakir sabunla bende bebeğimin çamaşırlarını yıkadım ama o kadar berbat kokuyor ki 🙁 hiç memnun kalmadım siz memnun kaldınız mı
Albevna_ Yaa ben standart deterjanla yıkamayı düşünüyorum ekstra deterjan almadım. Miktarını çok azaltıcam bol suyla durulatırım ön yıkamalı programda düşük ısıda yeter. Yumoş sensitive var onu kullanıcam yumuşatıcı olarak az miktarda. Yumuşatıcı kullanmayınca çok sert oluyor kıyafetler pis kokuyor bide. Ayrıca kurutma makinesinde kurutucam daha da iyi gider deterjan kalıntıları varsa @HaticeYldrmUar
Demir gigi Durulama yapmamaya başladı hep köpük kalıyordu kapakta çift durulama yapmama rağmen.Servisi çağırdığımızda söylediler sirkenin asidi makinanın keçesini bozmuş🤤
betul90 bende bu konuda kararsizim acikcasi hangi markanin nasil koktugunuda bilmiyorum e bebekteki bebek pudrasi gibi mis gibi koksun istiyorum.artik detarjan reyonundako herseyi koklayip karar vericem 🙈