Kızlar merhaba. İki ay kaldı doğumuma fakat hala isim koyamadık eşim annesinin adını koyacak kimlikte yazması için sadece semahat olarak fakat onu kullanmicaz önüne ben isim koyucam şimdi size seçenekleri söylüyorum 1. Cinsiyetin kız olduğunu öğrendiğim andan beri içimdeki ses Gözde diyor fakat çevremdeki kimse beğenmedi 2. Annem Bahar olsun diyor çok sıkıntı çektik ömrümüze bahar gibi gelsin diyor 3. İse Melis istiyordum fakat caiz değilmiş bu yüzden Melisa olarak düşündüm kulağa hoş geliyor fakat benleştiremedim isimi kızımla nasıl anlatayım bilemiyorum sizce bu üçünden hangisi veya anlamı hoş modern bir isim öneriniz varsa da yoruma yazabilirsiniz :)