Ozlm- Epidural sezeryan için +1000 ₺ fark istediler .çok fazla degil mi🤔 epidural yapanlar ne kadar fark ödediniz
Gldane Ozlm- sezeryan olup artı birde belden ya da tüm uyuşması için ekstra para mı istiyorlar canım anlamadım
Esarikay Ozlm- ben adanadayim canim. Bana normal doğum ve sezaryen (epidural de genel de) aynı fiyat dediler. Epiduralli normal doğuma 500 lira fark istediler
Gldane Ozlm- ben de belden uyuşmalı oldum canım geçen yıl için bizim burda öyle şey yok yani Adana da oturuyorum 1300 liraya doğum yaptım tekrar hamile kaldım şimdi de 1800 liraya olacam ne alaka yani çok saçma ilk defa duydum