Kibarbaby Arkadaşlar selam 😂 yine ben 😂 2li test yaptırıcam devlet hastanesinde . Kadıb doğumamı randevu almalıyım direk radyolojiye filan mı ? Birde kanı tokmu veriyorum açmı?
Htcdmr Kadın doğuma randevu alıcaksınız, aç tok farketmiyor diye biliyorum ben yaptırdığımda böyle söylemişti doktorum.