Kizlar her zaman ozele gidiyorum doktor 15. haftada taa erkek dedi bugunde ilaclarim bitti diye devlete gittim yarim saat baktilar doktor bunun idrar mesanesi kisa yani kiz olma ihtimali yuksek dedi nasil olur erkek dedim bacak arasindaki kordonu pipi sanmis olabilirler suan gostermiyo kendini hersey olabilir dedi kiyafetlerinede baslamistim 15. haftada😂